Up Galeria » Luboń Wielki, Beskid Wyspowy 20.05.2017 Slideshow

Z Łabowej wyjechaliśmy około godziny 7:30 w sobotę 20 maja 2017 roku. Nasza grupa liczyła 33 osoby. Przejeżdżaliśmy przez różne miejscowości między innymi Limanową, Mszanę Dolną. Z okien autobusu można było podziwiać przepiękne widoki. Zaraz po opuszczeniu autokaru uformowaliśmy szyk bojowy i z Rabki-Zaryte żółtym szlakiem – czyli Percią Borkowskiego – wyruszyliśmy zdobywać szczyt. Początkowo trasa była stroma, raz bardziej a raz mniej. W pewnym momencie napotkaliśmy... błotko . Zajmowało ono całą szerokość ścieżki. Na szczęście dla nas, choć nie dla niej, znajdowała się tam kłoda, po której można było przejść podpierając się patykiem. Ci, którzy nie mieli patyka musieli wejść w tę maź, co skutkowało brudnymi butami, ale to już za nami. Napotkaliśmy również gołoborze. To jedyna takie miejsce w Beskidzie Wyspowym. Po wdrapaniu się na nie podziwialiśmy rozciągające się piękne widoki. Po krótkim odpoczynku i „społecznu fotku” czyli zdjęciu grupowym przed tabliczką rezerwatu, ruszyliśmy dalej. Jeszcze kilka podejść i znaleźliśmy się na upragnionym szczycie. LUBOŃ WIELKI – 1022 metry n.p.m. zdobyty! Po zasłużonym odpoczynku i posiłku bez większych komplikacji zeszliśmy do autobusu i ruszyliśmy w drogę. Oczywiście, nie obyło się bez obowiązkowego postoju na stacji Orlen – pyszne hot-dogi i bułki. W drodze powrotnej słuchaliśmy różnych piosenek . Podsumowując, wycieczka jak zawsze była SUPER!

lubon_bos
lubon_mak_29
lubon_mak_30
lubon_mak_31

Całkowita ilość zdjęć: 48 | Create web photo albums with Jalbum | Chameleon skin | Pomoc