Up Galeria » Kościelec - Tatry, 16.08.2015 Slideshow

W niedzielnej wycieczce w stronę Kościelca wzięło udział 33 osoby wraz z Panem przewodnikiem tatrzańskim Antonim Piotrowskim. Swoją wędrówkę rozpoczęliśmy od porannej gimnastyki już na szlaku. Droga do Murowańca upłynęła szybko dzięki ciekawym opisom dolinek i panoram gór, w wykonaniu Pana przewodnika. Jednak co jakiś czas spoglądaliśmy na burzowe chmury od strony Kościelca mając nadzieję, że burza podąży innym szlakiem. Nim wszyscy dotarli do schroniska, wiedzieliśmy, że deszcz nas nie ominie. Burzę przeczekaliśmy w schronisku. Dzięki bardzo dobremu wyczuciu, wyruszyliśmy w kierunku Karbu, już po nieco osuszonych kamieniach, a stamtąd w drogę powrotną na Kuźnic. Z pewnością niejeden chciałby zdobyć Kościelec, tego dnia, ale żywiołu nie przewidzisz, a bezpieczeństwo w górach jest sprawą priorytetową.
   Dwie osoby w tym dniu rano zdążyły wyjść na Świnicę. 5 osobowa grupa, którą przemokła do suchej nitki próbując szybciej wejść na Kościelec po odpoczynku w schronisku, wracała przez Kasprowy Wierch czego bardzo gratulujemy. Zamykającymi były Jola Augustyńska i Wiola Kleczyńska. (WiK)

koscielec_jau
koscielec_jau_26
koscielec_jau_25
koscielec_jau_27

Całkowita ilość zdjęć: 30 | Create web photo albums with Jalbum | Chameleon skin | Pomoc